Acasa Slogan

Oferta speciala Productie


Pentru ca functionarea modulului Productie este dependenta de stocuri, la cumpararea modulului Productie iti oferim gratuit modulul ASV (Achizitii-Stocuri-Vanzari)<citeste>

Ce este PRIMERO ?

PRIMERO este un soft de gestiune economica si management pentru intreprinderi mici si mijlocii (IMM). PRIMERO este un ERP (Enterprise Resource Planning), o aplicatie integrata, dezvoltata pentru piata romaneasca, pentru gestionarea afacerii firmelor de comert, productie si prestari de servicii. Printr-un efort de adaptare si diversificare continua, a rezultat un program cu o structura modulara care se muleaza perfect pe structura departamentelor unei firme : achizitii, gestiune stocuri, vanzari, financiar, contabilitate, productie, mijloace fixe. In ultimi ani eforturile au fost indreptate catre integrarea in program a modulului BrokerAsig - dedicat firmelor broker in asigurari - si perfectionarea modulului Productie, dedicat managementului firmelor de productie. In dezvoltarea modulului program Productie am modelat fluxurile tehnologice dintr-o fabrica de motoare si compresoare si o fabrica de mobila.


Experienta

PRIMERO este rezultatul experientei de peste 15 ani, acumulate in activitati de analiza, dezvoltare, implementare si mentenanta de solutii informatice pentru mediul de afaceri din Romania.


Forta si stabilitate

Aplicatia ruleaza pe Microsoft SQL Server, este proiectata sa suporte pana la 300 de utilizatori simultan si milioane de inregistrari pe fiecare tabela. Comportarea excelenta in conditii de stress (exemplu: intreruperea frecventa a tensiunii retelei, intreruperea conexiunii la intranet) este apreciata de utilizatorii programului.


Continuitate

Datele se pastreaza, in aceeasi baza, pe mai multi ani, orice situatie poate fi vizualizata pe o perioada care depaseste un an (exemple: fisele furnizorilor si clientilor, fisa de gestiune a unui articol, s.a.)


Flexibilitate si reversibilitate

Toate operatiunile efectuate in sistem sunt reversibile. Bineinteles, administratorul sistemului controleaza si poate restrictiona aceste facilitati. Experienta a dovedit necesitatea urmatoarelor functionalitati:
  • modificarea sau anularea documentele introduse gresit
  • functionarea temporara pe stoc negativ; (pentru rezolvarea unor situatii operative si numai cu aprobarea administratorului !)
  • posibilitatea lucrului pe mai multe luni deschise
  • redeschiderea facila a lunilor inchise, prin apasarea unui buton si introducerea unei parole

Viteza de lucru

Comparativ cu alte programe, care dupa primul an de utilizare 'se misca' din ce in ce mai greu datorita volumului datelor introduse, ajungand la un moment dat sa sufoce traficul retelei si sa devina inutilizabile, PRIMERO elimina din start aceste neajunsuri, fiind o aplicatie client server nativa, optimizata sa reziste la conditii de stress.


Securitatea datelor

Securitatea datelor, stabilitatea si facilitatile de backup sunt garantate de Microsoft SQL Server. Accesul la date poate fi restrictionat pe utilizatori, menu-uri si documente. Documentele introduse de un utilizator pot fi modificate de proprietarul documentului sau de catre administrator. Salvarea automata a datelor se face la intervale de timp, in functie de dorinta beneficiarului. Datele salvate pot reconstituite in urma unor avarii sau incidente hardware.


Personalizare

Rapoartele se pot configura la nivel de statie de lucru. Astfel, o companie poate functiona cu diverse tipuri de imprimante si chiar formulare diferite, daca se factureaza pe mai multe statii. PRIMERO pune la dispozitia utilizatorului un generator de rapoarte personalizate.


Facilitati sporite

PRIMERO simplifica o serie de operatiuni curente:
  • la emiterea si inregistrarea documentele in valuta (facturi, plati, incasari, deconturi justificative) diferentele de curs se calculeaza automat
  • emiterea semiautomata si in codurile clientului a facturilor de vanzare prin retelele de mari magazine: METRO, SELGROS, CARREFOUR
  • emiterea automata la scadenta a deconturilor de prime si avizarilor de plata, emiterea automata a proformelor si facturilor de comision catre asiguratori, in cazul firmelor broker in asigurari

Mobilitate

Accesul la distanta, lucrul 'de acasa' sau de la alte puncte de lucru se poate realiza daca administratorul retelei companiei acorda acces securizat din exterior si utilizatorul dispune de o conexiune la internet sau linie telefonica.


Deschidere

Programul poate fi completat cu noi functionalitati, specifice activitatii beneficiarului. Prin simpla apasare a unor butoane se poate realiza:
  • exportul rapoartelor si situatiilor catre Excel, Word, Notepad
  • transmiterea prin email a rapoartelor, ca documente atasate in format pdf sau snp
  • transmiterea rapoartelor prin fax, direct din program

Legaturi utile

Functionalitati generale Primero | Cum cumpar ?